Monday 19 November 2012

Ukhuwah Ibarat Tasbih :)

                          

Assalamualaikum n hai warga Malaysia :) Hari niy saya nak post pasal sahabat. . Rindu kat kawan lhaa katekan. . hurm, orang kata sahabat ibarat tasbih. . Saya nak ckp lhaa yang saya syg kawan2 saya. . diorg tempat saya luahkan everything. . ketawe dgn diorg. . sy rindu semue itu. .

                                  
                                 Mila and Nuha :) i love you so much dear :')

                       
                           Syafiqah, Mila and Aisyah. . kawan smpi Syurga :)

                                      
                                      Mila and Ain :) il love you :*



Thabat-ians :))) saya sayang mereka sgt2 !! moge persahabatan kite kekal selamanya !!


Dalam persahabatan pasti ada pergaduhan. . it;s normal kayy. . walaupun gaduh, kami tetap sayang each other. . dah lhaa nak nangis saye post. . bye, Assalamualaikum :) love u olls :*

#p/s abaikan usop wilcha bebel tuh ehh? takkan lhaa saya nak bakar umah korg :)

No comments:

Post a Comment